Σε μια σειρά από μικρές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις εξωραϊσμού στον αστικό ιστό των Θρακομακεδόνων προχώρησε η Κοινότητα με τον Αντιδήμαρχο @Γιάννη Νίκα και τη συνδρομή του προσωπικού. Στην κεντρική πλατεία η αντλία του σιντριβανιού άλλαξε ενώ έχουν βαφτεί οι πέργκολες, οι κολόνες του δημοτικού φωτισμού, τα παγκάκια, οι κάδοι απορριμμάτων, τα κάγκελα της παιδικής χαράς καθώς και στύλοι από τα όργανα. Το θέατρο της πλατείας έχει ανακαινιστεί εξ ολοκλήρου, τα καθίσματα, τα τοιχία, τα κάγκελα έχουν βαφτεί και περιμένει να υποδεχτεί τους συνδημότες μας με καινούργια όμορφη όψη.
Οι εργασίες συνεχίζονται και σε πολλά άλλα σημεία της κοινότητας.

