Η πτώση του πεύκου στη Λεωφόρο Φιλαδελφείας αναδεικνύει, με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, τις σοβαρές ευθύνες της δημοτικής αρχής για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η υπηρεσία Πρασίνου και συνολικά οι υπηρεσίες που σχετίζονται με την προστασία της ζωής και της περιουσίας του λαού.
Η συντήρηση και η φροντίδα όλων των δέντρων στους δημόσιους χώρους, όπως και των δέντρων στη Λεωφόρο Φιλαδελφείας, είναι ευθύνη του Δήμου Αχαρνών.
Μέσω των αρμόδιων δημοτικών υπηρεσιών του Πρασίνου και της Πολιτικής Προστασίας οφείλει να εντοπίζει έγκαιρα τα άρρωστα δέντρα και να φροντίζει να σωθούν ή να απομακρυνθούν, ώστε να προλαμβάνονται ατυχήματα που βάζουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές και λαϊκές περιουσίες.
Η υποχρέωση της Δημοτικής Αρχής για τη συστηματική συντήρηση του πρασίνου δεν μπορεί να «αναστέλλεται» λόγω των σχεδιασμών της στη Λεωφόρο Φιλαδελφείας.
Αν μάλιστα επιβεβαιωθεί ότι ο Δήμος Αχαρνών ήταν ενήμερος μέρες πριν, για το δέντρο που είχε πάρει κλίση και δεν έκανε καμία ενέργεια μέχρι την Κυριακή που τελικά έπεσε, η Δημοτική Αρχή του κ. Βρεττού έχει τεράστιες ευθύνες που δεν αφορούν μόνο το συγκεκριμένο περιστατικό.
Η μείωση της χρηματοδότησης σε κρίσιμες για το λαό δημοτικές υπηρεσίες, οι απολύσεις των συμβασιούχων που κρατούσαν όρθια την Υπηρεσία Πρασίνου η παραχώρηση της συντήρησης του πρασίνου σε εργολάβους είναι ορισμένες από τις πολιτικές επιλογές που μας οδηγησαν στο σημερινό αποτέλεσμα.
Η διοίκηση Βρεττού να αναλάβει τις ευθύνες της:
Να προχωρήσει άμεσα σε ολοκληρωμένο έλεγχο και συντήρηση των πεύκων στη Λεωφόρο Φιλαδελφείας όπως και σε κάθε γειτονιά που αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα.
Απαιτούμε να ενισχυθούν άμεσα, με επαρκές μόνιμο προσωπικό, πρόσθετη χρηματοδότηση και τα αναγκαία μέσα οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου
Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση και προστασία του πρασίνου, ώστε να μην θρηνήσουμε ανθρώπινα θύματα.

